Afspraak maken 



Onze Huisregels


Kom op de afgesproken tijd. Houd rekening met het verkeer (file), openbaar vervoer (vertraging) en het vinden van een parkeerplek.
Hoewel er geen vergoeding voor late aankomst is, zal de duur van uw afspraak worden ingekort. en wordt er tevens verwacht dat u voor de volledige service betaald.
Als u meer dan 15 minuten te laat arriveert zult u gevraagd worden om een nieuwe afspraak te maken.

Bij annulering in minder dan 24 uur vóór uw afspraak, krijgt u de borg niet terug. Hier zijn helaas geen uitzonderingen voor. Hopelijk kunt u begrijpen, dat als u uw afspraak vergeet of annuleert in minder dan 48 uur, ik de gelegenheid mis om die afspraak in te vullen, en klanten op de wachtlijst de gelegenheid missen om ook een behandeling te ontvangen.​

Heeft u gevoelige huid of bent u bang voor een allergische reactie? Dan kunt u zich kosteloos bij ons laten testen voor een allergie vóór uw eerste behandeling. Maak hiervoor een afspraak! ​

Wij geven geen terugbetalingen op verleende diensten. Informeer Blossom Beauty Care binnen 3 dagen na uw behandeling waar u ontevreden mee bent. Dan zullen wij u uitnodigen voor een service behandeling. Want wij corrigeren graag het probleem!

Draag geen contactlenzen tijdens uw behandeling. U kunt ze ook eventueel uit doen voor uw behandeling. Zorg er wel voor dat u dan uw lenshouder meeneemt voor uw lenzen.​​​​

Laat a.u.b. van te voren weten wanneer u iemand meebrengt naar de behandeling.

Bedankt voor uw begrip.

Liefs,
Blossom Beauty Care